Snart så..

Woho! Då var äntligen det fruktade teknik-provet över..
De gick ganska bra faktiskt, trots att jag knappt tränat något. *pust*
Ett steg närmare ledigheten....YAY
Ja, får ju se om det gick hela vägen då, men man kan väl alltid hoppas :)

Imöra e de sista lektionen för i år och så ska jag o Carina försöka bli klar med Fördjupningen. Sen e de en rätt lätt grej kvar i teknik som vi ska göra på onsdag å sen är det banne mig jullov!

Då ska jag städa, packa och vääänta.... För sen på fredag bär det av mot stockholm och kryssning igen =)
Det ska bli så kuuul.

Vilken julstämning det är här hemma hos mig. Önskar jag hade en kamera så jag kunde visa er hur det ser ut här...jaja ni får väl titta över ist då ;)
Nu ska jag lägga mig på soffan en stund för jag har så förbannat ont i skallen, har nog sovit för dåligt inatt!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0