Säljsjön 2-1

Jajemenn Säljsjön sopade golvet idag och vann med 2-1 mot....några?...

Men faan va jag fryser...har frysit hela dagen idag. Kanske håller på å blir sjuk nu såhär lagom till jul och ledigheten och allt..typiskt. Jag har varit omringad av sjuklingar hela hösten men inte har jag blivit nå sjuk inte, förrän nu då kanske..
Eller så är det den jävla skolan som håller på å smygsänker på värmen i huset så de kan spara på pengarna...hmm, ja de kan nog stämma det för satan vad kallt det har varit där idag. Ute som inne!

Var just på innebandymatch och de vann ju då såklart som jag just sa...Trevligt trevligt....eller ja, inte hela matchen då...linda fick sig en gratis flygtur över sargen åxå och det var ju mindre roligt för henne, men för en annan blev det svårt att hålla tillbaka skrattet (efter att man kollat att hon var ok såklart) då ett illrött och ilsket ansikte dök upp igen bakom sargen. Fan va förbannad du såg ut hahah stackare! (men de såg himla lustigt ut just då iaf)

Imöra ska jag och carina bege oss ut till hennes fsk och göra en uppgift och sen ska vi skriva klart den vi gjorde idag och sen banne mig är det jullooooov på riktigt! Sista lektionen var egentligen idag men vi ska ju bara fixa det här o sen är det hemmåt det bär....eller ja nästan iaf, kryssningen först då =)

Nu finns det lite saker och längta efter igen så nu kommer denna månad bara svischa förbi....det vill jag inte!! Det ska gå långsamt på julen...

JAMEN JUST JA!  Jag har ju inte skrivit att jag fick reda på idag (redan) att jag klarade provet i teknik!! Lyckan är total.
Fast jag tänker inte tala om vad jag fick för poäng hahahahaha
Nu sitter jag här och väntar på att jag ska bli trött nån gång så jag kan gå och sova...Ingen ringer och håller mig sällskap heller :( aja, jag får väl ringa själv då...
 
Det här lär ju vara det näst näst sista innlägget innan jag säger god jul och gott nytt år till er! (sen lämnar jag nämligen datorn här hemma så jag får inte tillgång till denna blogg förrän efter nyår).

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

haha.. ja de är ju tur att man kan glädja nån iaf=) satans domare, om blickar kunde mörda så hade de inte funnits mycke kvar av den karln just nu:P sen har ju jag svårt att hålla tyst också som du kan ske märkte;)

2008-12-17 @ 00:15:56
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0