Nu leker livet igen..

Hehe
Det jobbiga är numera historia... allt var bara ett dumt misstag och det hela har löst sig.
Julen är räddad

Igår var Mariana, Emma och Jennifer här och vi hade lite singstar-kväll med julfika...så msigt.
Ja visst, jag tror ja glömmde nämna mitt i all raseri igår att jag hade lite julmys med Carina, Elin och Linda i Torsdags åxå....så himla mysigt det med. Vi klädde min julgran och fikade och kollade på "vi hade iaf tur med vädret". Hahaha den e ju så kul..

Fy fan va jag mår bra nu....rakt igenom!!
De var nån månad sen man mådde såhär...fan va saker o ting kan tära på en ibland..

Och nu e de banne mig inte långt kvar till julafton själv heller...precis 10 dagar och 4 timmar o 51 min kvar nu....märks de att ja längtar??

På fredag ska ja på kryssning igen...men de kansek ja redan har sagt!? Jaja, de tåls å nämna flera gånger..

nu ska ja ringa min syster o snacka lite =)
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0