Grattis grattis

Idag fyller Elin 22 år o de firar jag med att lägga ut en söt bild på bruttan!

 (Ja...jennifer fick va med på ett hörn åxå =) )

Vad mera då?
Ska försöka plugga lite inför provet...hela dagen har gått nu och jag har sagt så heeela dan...shit! Ingen självdiciplin för 5 öre har man.
Men myspys har jag iaf, tända ljus lite här o där, ingen disk, städat o fint och nu e ja nyduschat och sitter o myser med ett glas mjölk och en kaka =)
Ni ser ju, allt utom att plugga!!
Fan då!

Och nu står ja här o fördriver tiden....
nääe nu får jag sätta fart nån gång, men de känns ju inte så himla hoppfullt det här provet. Inte de lättaste sakerna man ha och göra med direkt. Ellära och sånt - fy!

Höres imöra , då får vi se hur innlägget ser ut om det är ett argt eller glatt - beroende på hur provet gick haha

puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0