Folk, födelsedagar och rave-dans...

Jaha ja..
Nu e jag här igen. Men vet inte om ja har så mycket å wrajta today...

Idag är jennifer här! Hon ska bo här i några dagar igen för och se om hon blir nå bättre. Misstänker att de e möggel i hennes lägenhet och att det är därför hon blivit dålig..
Eller så är de en vanllig förkylning vilket innebär antagligen att jag åxå kommer bli smittad nu haha
Men va gör man inte för lite sällskap.

Imöra kommer syster yster (Maria) hit och stannar till fredag morgon. Sen på lördag kommer min yngsta lillesyrra och stannar här till söndag.

På fredag ska jag, Jennifer, Emma och Mariana ha en liten mys-kväll här med pepparkakor och singstar.
Trevligt trevligt.... full rulle hemma hos mig hela veckan med andra ord!

Och nästa vecka kommer Wacka åxå :)

Det där med att ta tjuren vid hornen blev uppsjutet på grund av huvudvärk iaf.... får se nu då när ja tar de nästa gång - för de SKA jag men vet bara inte när. Vill helst vara ensam då...

Vad mer?
Jo, min yngsta syrra fyller 9 bast idag. Oj oj oj, 9 år......snart e de Moppe, studenten och giftermål känns de som.....
Vart har jag varit de senaste 9 åren? De var ju nyss man bytte blöja på lillungen...
Lär ju lägga in en bild på födelsedagsbarnet åxå.


Sötnosen....fast här var hon en liten sötnos bara....typ 4 år tror ja. Å idag är hon 9!

Ja, ja ska ju på kalas imöra åxå.....
Till den här skrutten:


Han fyller 2 år då!
Min kusin Pontus som jag för övrigt är gudmor åt åxå :)

Mj de var väl allt ja hade på hjärtat för ikväll...Nu ska ja gå å nypa Jennifer i tutten hahaha
(hon har piercat bröstvårtan så hon e lite öm än hihi)

Kolla in den här vettja:

http://www.youtube.com/watch?v=uPO3Q-bkbdo

Så får du lära dig dansa rave! hahahaha

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Mallie

Aj aj det kan inte vart skönt att få en nål genom tissen!

2008-12-04 @ 20:10:38
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0