ÄNTLIGEN

Nu är skiten över...Jag o Carina blev klar idag med båda uppgifterna så nu e de äntligen JULLOV!
Imöra ska ja bara ta de lugnt o så...jo jag ska ju tvätta o städa åxå men ja får iaf kliva upp eftr 8 haha
Sitt barnvakt ska jag åxå...

myspys
Lillbusen där...

Sen på fredag åker vi iväg ! Tjohoo
Vad kul det ska bli. 
Åh vilken skön känsla det är å veta att man bara kommer att kunna slappa och ha det bra i jul...utan att oroa sig för nåt med skolan! Allt är klaaart!!
Börjar bli dags å fara hem nu...nu ska jag få leva på makaroner imöra hela dagen o det känns ju sådär...men, snart kommer all den goda julmaten så de kanske e lika bra o svälta sig lite innan haha
Fick några rätt roliga bilder igår från syrran...de e från johannas 22års fest på mig och rouzbeh. haha han ser inte klok ut haha

 Hahahahaha jag döör

Nee, nu ska ja invänta ett samtal ifrån hemtrakterna sen ska jag ta en rejäl jävla dusch - med tvål i håret för schampot är slut hahahaha - Nu är det tamefan illa!
ok höres imöra

puss och kram

Kommentarer
Postat av: Linda

HaHaHa.. tvål i håret!!?! åå va mysigt:P

2008-12-17 @ 21:44:55
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0